Administratief Medewerker Service & Spares

in Roeselare

;

Welcome at AVR!

This is where mighty people build mighty machines! We make machines for every stage of the potato production: from soil cultivation to crop handling and storing. With our team of more than 200 (inter)national colleagues and supported by our dealer network, we offer our products and services to farmers all over the world. At AVR, we respect the earth and the people we work with. We like to do things our own way, the AVR way, and we are committed and reliable.

Are you the mighty colleague we are looking for?

https://avr.be/nl

Als Administratief Medewerker Service & Spares sta je in voor het volgende:

Als administratieve spil ben je verantwoordelijk voor een brede waaier aan taken binnen onze service- en onderdelenafdeling. Van serviceaanvragen en onderhoudsplanningen tot garantieclaims en het opvolgen van bestellingen – jij zorgt ervoor dat alles efficiënt en correct verloopt. Bovendien ben je communicatief sterk en werk je nauw samen met klanten, techniekers en collega’s.

________________________________________

Jouw verantwoordelijkheden

  • Administratieve ondersteuning:

    - Ondersteunen van de service- en sparesafdeling bij het beheren van serviceaanvragen, garantieclaims en werkorders.
    - Verwerken en opvolgen van onderdelenbestellingen, inclusief controle van facturatie en garantieaanvragen.
    - Beheren van servicecontracten en toezien op een correcte afhandeling van garantieclaims, werkorders en facturen.

  • Telefonie en receptie:

    - Eerste aanspreekpunt voor inkomende oproepen (15-20 per dag, seizoensgebonden tot 100 per dag).
    - Vragen beantwoorden, oproepen doorschakelen naar de juiste collega’s of zelfstandig oplossen waar mogelijk.
    - Samenwerken met Service om te evalueren hoe telefonie efficiënter kan worden georganiseerd.

  • Werkorders beheren:

    - Jaarlijks opstellen van werkorders voor diverse toepassingen (o.a. voertuigen, beurzen, R&D, magazijn).
    - Controleren van werkorders (bijv. m.b.t. garantie, uit te voeren betalingen of ontbrekende gegevens).
    - Werkorders afsluiten in het systeem om zo te kunnen factureren.
    - Samenwerken met Business Analist (BA) en Finance om afsluit- en factureringsprocessen te optimaliseren.

  • Facturatie:

    - Controleren en versturen van facturen, inclusief nakijken van prijzen en verkoopbaarheid van onderdelen in SAP.
    - Corrigeren van fouten zoals geannuleerde facturen of het opstellen van creditnota’s indien nodig.

  • Garanties:

    - Afhandelen van alle garantieaanvragen voor onze machines en opvolgen van creditnota’s.
    - Samenwerken met collega’s om garantieprocessen vlot te laten verlopen.
    - Voorbereiding op een eventuele overdracht van garantiebeheer naar een nieuwe rol.

  • Plannen van serviceactiviteiten:

    - Opvolgen en organiseren van onderhoudsplanningen en serviceactiviteiten.
    - Nauwe samenwerking met techniekers om te zorgen dat alle werkzaamheden tijdig en correct worden uitgevoerd.

  • Mee nadenken en controleren:
    - Kritisch meedenken en collega’s aansporen: “Klopt dit?”, “Is dat juist?”, “Heb je alles meegeteld?”
    - Zelf initiatief nemen en logisch nadenken bij administratieve uitdagingen.

Als Administratief Medewerker Service & Spares beschik je over volgende kwaliteiten:

  • Je hebt reeds administratieve ervaring, bij voorkeur in een service- of technische omgeving.

  • Affiniteit met techniek is een pluspunt.

  • Je bent communicatief sterk: Je bent klantgericht en schakelt makkelijk tussen klanten en collega’s.

  • Je bent een organisatorisch talent: Je bent nauwkeurig, gestructureerd en behoudt het overzicht.

  • Naast een goede kennis van Nederlands en Engels, is het een plsupunt om Duits en/of Frans te spreken.

  • Je kan vlot overweg met de standaard Office programma's. Ervaring met ERP-systemen zoals SAP ERP is een pluspunt.

AVR kan je het volgende bieden:

  • Een aantrekkelijk salarispakket met o.a. maaltijdcheques t.w.v. €7, groeps- en hospitalisatieverzekering, niet-recurrent resultaat gebonden bonus CAO90, laptop, GSM, ....

  • Een 40u-werkweek met 20 betaalde vakantiedagen, met daarbovenop 12 ADV-dagen, 2 dagen en 3 uren extra enveloppeverlof.

  • Een gevarieerde job met diverse stakeholders.

  • Ruimte voor eigen inbreng en ideeën.

  • Een machtige, open werksfeer waar de mensen centraal staan.

  • Leuke afterworks (bv. AVR-Café) en andere gezellige events (oa. Jaarlijkse teambuildingactiviteit).

  • Last but not least, een machtig team 😊

Download attachment(s)

Privacy Policy

In order to ensure high-quality recruitment and selection processes, we collect your personal data using this online application platform.
The provision of this personal data is therefore a necessary condition to complete the application process.
When collecting and processing your personal data, we always comply with the regulations on the protection of personal data as well as the General Data Protection Regulation ("AVG" or GDPR).
For more information on how we process your personal data, we would like to refer you to our privacy policy.

Would you like to know more about the privacy policy of Jobtoolz Click here

Cancel interview

Are you sure you want to cancel this interview?

Reschedule interview

Are you sure you want to reschedule this interview?